dimecres, 29 de juny del 2011

avui faig 11 mesos!!


avui faig 11 mesos!
ja dic papà i mamà i tinc clarissim qui és el papà (l'assenyalo a les fotos). la mami no tant... ayy!
em poso de peu sense problemes
segueixo gatejant, el caminador de girafa, definitivament no el domino...
començo a ser una miqueta geniuda, quan vull quelcom ho vull i ho vull. si m'ho treuen trec un geni que la mami al.lucina...
menjo soleta. m'encanta la fruita, les verdures, la carn, el peix... poquet, però de tot!
amb la calor i que ja m'han sortit 2 dents, no dormo massa bé i no menjo massa i em desperto molt. la mami va morta de son zzzzzzzzzz
ric fent "carcajades", sobretot amb el papà
a "ja tenim un fill"les mamis em diuen estic molt espavilada
i els papàs estan molt i molt feliços amb mi!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada