dimarts, 29 de maig del 2012

avui faig 22 mesos!



hola! avui faig 22 mesos!! què gran, eh?
els pipis ja els tinc més controlats. tot i que a l'olga, la meva profe a l'escola bressol carabassa, la porto de cap amb un munt de "falses alarmes" aquestes darreres setmanes
dormir: encara xipi xapi ... tinc als meus papis fregits amb aquest tema...
els meus amics: quasi tots són nens: aran,àlex, víctor, hugo, musa, el mati i l'emil.... a excepció de la nina. cada cop ens relacionem més i millor. tot i que normalment, acaba en baralla per una joguina...
menjar, menjo millor; no massa més quantitat que abans però molta varietat. a vegades la mami s'avorreix una mica amb mi.... doncs quan dic "NO" és que no, i no hi ha manera de que obri la boca... a excepció si hi ha peix o carneta mmmmmmm
ja canto, ballo, compto la mar de bé, sé els colors, els bàsics, el rosa i el lila (segueixen éssent els meus colors favorits!)
"pelicas": m'encanten les 3 bessones (el cpaítol de l'ullal blanc i el del drac i el cavaller i m'encanta ballar les cançons! "renoi renoi si que costa trobar un heroi!"
ja decideixo que em vull posar per vestir-me. la mami m'ho prepara al matí, però a vegades li sabotejo el conjunt ;)
m'encanten les crocs (sobretot les vermelles i les verdes)
els matins.... em costem molt.... uffff, sobretot el dilluns. ayyyyyy no hi ha qui m'aixequi per anar al cole. sort que em desperta l'àlex i la loli i juquem una miqueta als matins mentre esmorzem, si no seria massa dur aixecar-se...
diuen que començo a treure el caràcter... per unes quantes pataletes.... crec que exageren... ;)
a la mami li dic "freddie" i al papi "papi"
m'encanta estar amb nenes més grans, sobretot si em poden agafar en braços, com les meves cosinetes pardina & dueñas.... ;)
ja sé utilitzar la paraula "jo"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada