dimecres, 22 d’agost del 2012

vacances d'estiu: el perelló





anem amb els avis dueñas a passar 15 dies al perelló. els papis han llogat una casa molt maca al mig de la muntanya del perelló, entre oliveres i atmetlles, garrofers i pins.  la mami ha agafat la piscineta petita i així em puc banyar amb els meus ninos abans d'anar a la platja. pel camí veiem sempre a "saltarín" que és un conillet
la mar el josep i les nenes i els roig estan també amb nosaltres. cada dia anem a la platja amb ells i sopem o dinem plegats
les nenes són molt maques i m'estimen molt. tot el dia em mimen i sempre m'agafen a coll. i em donen gelats mmmmm i les nenes roig em regalen ninos dels seus (jijiji)
tothom diu que a aquest estiu és molt calurós, potser si... jo no m'entero... jijiji







la juanita aquest any també està amb nosaltres. ens ha cuinat meravelles!! i a mi m'ha mimat molt... cada dia venia amb algun regalet per a mi! el regal estrella: un equip de neteja amb motxo inclós! he descobert que m'encanta fregar!
           SUPER VACANCES!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada