dimecres, 29 de febrer del 2012

Ja tinc 19 mesos!!!

Hola ja tinc 19 mesossss!!!

Peso quasi 9 kilos i medeixo 80 cms

Menjo una miqueta més, doncs he deixat a tita (ayyyyyyyyyyyy) però encara sóc molt lentaaaaaa. La mami està desesperada i avorrida amb mi ... trigo 1’30hrs en menjar ;)

La tita: el dia 19 de febrer va ser el darrer dia que la mami em va donar tita (buahhhhhh)

Encara ara, 10 dies després, cada nit i cada tarda quan tinc soneta o estic una miqueta cansada, intento tornar a la tita però sense èxit… la mami té sempre a punt un bibi de lletona calentona i me’l dona. Està molt bó, però jo preferiria la tita….

Les amigues de la mami li deien “tranquila, en dos dies s’haurà oblidat del pit”.... pobres il.luses.... jo oblidar-me de la meva tita!! mai!!!

Ja dormo soleta al meu llitet i a la meva habitació. M’en vaig a dormir a les 9 del vespre amb el papi, ell m’explica un conte (patufet segueix éssent el meu preferit) , mirem una pel.li (winnie the pooh és la que més m’agrada. jo dic "panica") i tanquem la llum i a domir! I no m’aixeco fins les 7:30hrs. Els papis fan tot el possible perque m’adormi un altre vegada, normalment ho faig però hi ha dies que ja en tinc prou i apa: “anem anem, cap allà, cap allà, baixar baixar!!! els hi dic, força insistenment i els faig aixecar del llit ;)

Em porto: psé psé... la senyoreta li diu a la mami que estic una mica enfadona i que mossego, estiro de les orelles i molesto als nens fins que els faig plorar... diuen que és perque no tinc tita i estic enfadada.. doncs clar, quin descobriment!!

A l’àlex , l’aran i el víctor, que els adoro, també els pessigo....

Les oques: amb la mami, cada dia els hi guardem pa sec en una bosseta. I cada diumenge amb el papi els hi portem a les oques de la catedral

A ballar!!!! M’encanta ballar!! Sobretot amb les meves cosinetes i amb el papi!!! Ballo donant voltes i movent els braços... acabo sempre una mica marejada.

La pediatra: li ha dit a la mami que sóc una nena molt espavilada i molt, però que molt llesta i petitona i primeta.... no és pot tenir tot!!

ajudo molt a casa!: ajudo al papi a treure el rentaplats, a la mami a treure i posar la roba a la rentadora, a estendre-la a plegar-la, a ordenar (o desordenar ??) les meves sabates,

Crocs vermelles o "botes": m'ha portat dels US la carolyn unes super crocs vermelles! m'agraden tant que dormo amb elles! cada tarda li demano a la mami "a botes!!!" i ella me les deixa posar

són super xules!

dormo amb: el porquet victor, porquet loli, la pepa, la carolina i els 2 conillets i el bebé musa... el llit està a tope!

­­

:)) sóc una nena molt feliç!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada