dimecres, 1 de febrer del 2012

les meves joguines




us presento a les meves joguines favorites!!
el tricicle de fusta del tió dels avis dueñas
el maxi cossi i el bebé de la lucía
el cotxet amb bebé de la lucía
el burret i el winnie the pooh del paquito
fireta de la lucía
cuineta de l'àlex
màquina enregistradora del reis de casa
el bebé negrito del papà noel dels pardina
a carolina i a la pepa les tinc al cole a l'armariet meu, per quan dormo la siesta zzzzzz
i un munt de llibres dels reis de casa i del gerard i la clara i del paquito i la georgina
cadira de la margi: m'encanta pujar i baixar moltes vegades seguides
de quan era petita només guardo a la mandarina, encara m'agrada sentir-la cantar "5 lobitos"

els llibres, els bebés i les joguines en general m'encanten!!
els correpasillos de fusta i els peluches no em fan massa el pès...
els puzzles de moment ni els entenc....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada